السبت، 17 سبتمبر 2011

أيوة منزلتش التحرير

منزلتش التحرير ...........

لا الجمعة دى ، ولا قبلها ، ولا ح أنزل بعدها !!!!!!!!!!!

منزلتش عشان إمتحانى يوم 29 يناير أهم ............

عشان تدريبى ودوراتى أهم ..............

عشان إنهاء قراءة كتاب واحد .......... عندى أهم ..........


أيوة منزلتش .............

أيوة كذبت  ..............

كذبت لما قلت نزلت .........

كم أنا جبان ؟!!!!!!!!!!

قلت نزلت خايف من نظرة ناس ...........

أيوة خفت من الناس ..........

ومخفتش من رب الناس !!!!!!!!!!!!!!

كان ح يحصل إيه لو قلت بكل بساطة :

أيوة منزلتش !!!!!!!

المظاهرات والثورات ليها ناسها ، وأنا مش ناسها ..........

وبعد ده كله بيسألنى : ندمان إنك منزلتش ؟!!!!!!!!!!

طبعا ندمان ..........

بس عشان كذبت وقلت نزلت .

هناك تعليقان (2):

  1. :) عجيبة التدوينة ديه
    بس فعلا التظاهر ليه ناسه انا نزلت لحد ما اتخلع المسجون بس من يومها مش عارفة ليه مبنزلش خالص حاسة زس ما قلت المظاهرات ليها ناسها
    يمكن حسيت انك بتشارك في التظاهر بس بطريقتك في مجال عملك في انك تكون ناجح انا شايفة ان برضه ده نوع من التظاهر
    كان فيه ناس في الجامعة والمدارس ضيعوا السنة عشان التظاهرات انا كنت شايفة ده نوع من الرياء والاولى ينجحوا الاول ويفيدوا البلد المهم كل واحد مهما كان موقعه يفيد سواء في بيته ولا مدرسته ولا واقف في الشارع ممكن يكون كل دول بيشاركوا .. تحياتي

    ردحذف

فضيحة ووترجيت وإستقالة الرئيس الأمريكي

لا تزال "ووترجيت" هي الفضيحة السياسية الأكبر والأكثر شهرة في تاريخ الولايات المتحدة، حيث تسببت في الاستقالة الوحيدة لرئيس أ...