السبت، 4 فبراير 2012

كنت قولى


خنتى .................
كنت خونى ............ بس قولى  ........
قولى سايبة .................
قولى ماشية ..................
قولى بايعة ..................
قولى خاينة ..................
بس قولى .......... كنت قولى ............
قولى عاشقة ..................
قولى طافشة ...............
قولى مالة ......................
بس قولى ............. كنت قولى .........
قلت بحبك ......... قلت وأنا كمان ............ وحأكون بكدة أسعد إنسان ........... 
قلتى هستناك ......... قلت إنت أحلى من أى ملاك ..............


مخنتيش .......... ليكى حق متقوليش .................
عارفة وائل ..........
عارفة ماهر ..........
عارفة تامر ............
حتى ساهر مرحمتهوش ...........


كنت فاتر ..................
كنت تايه ...................
كنت خايف ........... أيوة خايف .............
بس عمرى ما كنت خاين ..............





هناك 4 تعليقات:

  1. الكلام دة مع بساطتة الا انه جامد جدا .
    بساطة الاسلوب والكلمات اللي استخدمتها شيء رائع .
    حتى القفلة . اتقفلت صح .
    تحياتي وتقبل مروري

    ردحذف
  2. جميله جدا بالرغم من ان كلماتها بسيطه بس معبرة اوى.لعلك ترضي

    ردحذف

فضيحة ووترجيت وإستقالة الرئيس الأمريكي

لا تزال "ووترجيت" هي الفضيحة السياسية الأكبر والأكثر شهرة في تاريخ الولايات المتحدة، حيث تسببت في الاستقالة الوحيدة لرئيس أ...